Goed vervoer voor evenement Amsterdam

12-06-2015 15:00

Met mijn beste vriendin ga ik vaak leuke dingen doen. Evenementen Amsterdam vinden we altijd ontzettend leuk. Ik zou dit keer een leuk uitje organiseren. Een evenement werd het sowieso maar ik wist niet goed welke en hoe ik dit met de kaarten en het vervoer moest organiseren. Daarom had ik een aanvraag geplaatst op IetsDoenOfferte.nl. Er zijn ontzettend veel vervoersbedrijven en vooral die richting Amsterdam gaan. Daarom kreeg ik ontzettend veel reacties en offertes van bedrijven. Ik had gekozen voor een bedrijf die ons heen en terug kon brengen en die niet al te duur was.

 

Richting Amsterdam

Het vervoer was echt super goed geregeld. We werden voor de deur van onze vriendin opgehaald. Echt ideaal. We hadden een privé chauffeur. We voelden ons net een bekende Nederlander. De chauffeur reed ook erg netjes. Het was een ontzettende spontane man, dus het was ook gezellig tijdens onze rit naar Amsterdam. We werden super dicht bij het evenement afgezet waar we naartoe gingen. We hebben daar de hele dag genoten van super mooie muziek. Met het vervoersbedrijf hadden we een plek afgesproken waar we ’s avonds weer werden opgehaald. Dit ging ook helemaal perfect. Toen we aan kwamen lopen stond de chauffeur al weer klaar om ons naar huis te brengen. We waren echt super blij dat we zo’n goed vervoersbedrijf hadden gevonden!