Feest Amsterdam van onze geweldige vriendin

12-06-2015 14:40

Mijn vriendin is vorige week eenentwintig jaar geworden. Dit is natuurlijk een erg speciale leeftijd en een goede reden om een feest te vieren. Ik wilde er een speciale dag van maken. Daarom werd het thema: ‘feest Amsterdam’ Voor dit feest had ik en mijn vriendinnen natuurlijk hulp nodig. We zijn niet zo goed in het organiseren van feesten. Daarom had ik een aanvraag geplaatst op IetsDoenOfferte.nl voor de organisatie van het feest. We zochten een locatie, een dj en een cateraar. Er reageerde een bedrijf uit Amsterdam op onze aanvraag. Alles kon geregeld worden. Echt ideaal!

 

Het geweldige feest

Het feest was echt helemaal geweldig. alle dingen waren perfect geregeld door het bedrijf. er was een super mooie en sfeervolle locatie geregeld en ook hadden ze een erg goede dj geregeld. Ook de catering was perfect. Allemaal lekkere hapjes werden geserveerd tijdens het feest. We hadden geregeld dat er een visagiste en kapper was bij haar thuis om haar klaar te maken voor het feest. Als verrassing stond er een limousine klaar om ons naar het feest te brengen. De avond was echt helemaal geweldig. We hebben goed gefeest met z'n allen. Mijn vriendin heeft ene leuk geeft gehad voor haar verjaardag.