Erop uit Amsterdam met mijn zoon

14-06-2015 13:00

Samen met mijn zoon ga ik een keer per jaar naar Amsterdam. Erop uit Amsterdam vinden wij altijd erg leuk. Het is een stad waar wij erg graag naartoe gaan. We gaan dan ook altijd even kleren inslaan. Shoppen is niet onze favoriete bezigheid maar zo samen vinden we het altijd wel gezellig. Alleen we wilde natuurlijk niet alleen gaan shoppen. Daarom had ik een aanvraag geplaatst op IetsDoenOfferte.nl. Ik kreeg veel reacties van bedrijven die voor ons een leuke uitje konden regelen in Amsterdam. Samen met mijn zoon heb ik gekozen om een fiets te huren en lekker door Amsterdam te gaan fietsen.

 

Fietsen door Amsterdam

We gingen ’s ochtends al vroeg weg. Eerst gingen we winkelen. ’s Ochtends is het gelukkig nog niet zo druk in de winkelstraten. Om 12 uur hadden we afgesproken bij de fietsverhuurder. Daar stonden onze fietsen al klaar. We kregen een kaart en konden zelf door Amsterdam gaan fietsen. Eerst gingen we richting het Vondelpark. Had was een prachtige dag. Dus onderweg hadden we broodjes gekocht om in het park lekker te gaan eten. Toen we de broodjes op hadden zijn we naar het Rijksmuseum gegaan. Daar kan je ook doorheen fietsen. Een hele aparte ervaring. Natuurlijk zijn we ook langs alle mooi grachten gaan fietsen en hebben we de mooie grachtenpanden bekeken. Mijn zoon en ik hebben echt een geweldige dag gehad samen!