Een geweldige bruiloft Amsterdam

11-06-2015 14:32

Al vijf jaar geleden ben ik ten huwelijk gevraagd. In die tussentijd hebben we twee kinderen gekregen dus van trouwen kwam het maar niet. Bruiloft Amsterdam was altijd al mijn droom. Vorige maand was het dan eindelijk zover. Mijn man en ik gingen trouwen. De organisatie heeft heel wat tijd gekost, maar gelukkig konden veel bedrijven ons hier mee helpen. Ik had op IetsDoenOfferte.nl een aanvraag geplaatst voor bruiloft Amsterdam. In deze aanvraag heb ik gezet dat we op zoek waren naar een cateraar voor de bruiloft en naar een goede dj. We kregen ontzettend veel reacties. Mijn man en ik houden ontzettend van Italiaans eten. Daarom hebben we gekozen voor een italiaanse cateraar. Voor de muziek hebben we gekozen voor een dj die veel muzieksoorten kan draaien. Zo was de avond erg afwisselend qua muziek en zat er voor iedereen wel een nummer tussen die ze leuk vonden.

 

De feestavond

Het feest voor onze bruiloft was echt geweldig. We hadden al onze vrienden, kennissen en natuurlijk onze familie uitgenodigd voor het feest. Mijn man en ik deden natuurlijk de openingsdans. Daarna kwamen er verrassingen van onze vrienden. Onze vriendengroep had echt een ontzettend grappig ABC verhaal voor ons bedacht. Ook hadden mijn ouders een prachtige speech voorbereid. Onze bruiloft was een dag om nooit te vergeten!