Groetjesuitje Amsterdam met de vriendengroep

11-06-2015 15:24

Een keer per jaar gaan we met de hele vriendengroep wat leuks doen. De datum is al ver van te voren gepland zodat iedereen mee kan. Dit keer werd het een groepsuitje Amsterdam. Ik zat dit keer in de organisatie. Ik moest de lunch regelen. Ik ben totaal niet goed in organiseren dus heb ik een aanvraag geplaatst op IetsdoenOfferte.nl. In deze aanvraag heb ik gezet dat ik een lunch moet organiseren voor een groep van 20 personen in Amsterdam. Ik kreeg ontzettend veel leuke reacties en offertes van restaurants in Amsterdam voor een lekkere lunch. Er zat echt een hele leuke tussen. Dit restaurant kon een picknickmand met allemaal lekkere dingen maken die we mee konden nemen naar het Vondelpark. Dit leek me zo’n leuk idee dat ik voor deze offerte gekozen heb!

 

De picknick

Het was een prachtige dag. We hadden echt geluk met het weer. De picknick was daarom ook extra leuk. Het restaurant had echt heerlijke dingen in de picknickmand gedaan. Er zaten sandwich in, cupcakes en nog super veel andere dingen. Als verrassing zaten er ook flessen champagne in. Dat vond iedereen echt super lekker. De volgende keer als ik iets moet organiseren plaats ik zeker weer een offerte bij IetsDoenOfferte.nl. Ik en mijn vrienden hebben erg genoten van deze leuk dag!