Feestzaal Amsterdam voor het jubileumfeest

11-06-2015 15:14

Mijn man en ik zijn vorige maand 12,5 jaar getrouwd. Dit is een bijzondere gelegenheid en dus reden voor een feestje. Ik ben niet zo goed in het organiseren van feesten. Daarom had ik een offerte geplaatst op IetsDoenOfferte.nl voor een feestzaal Amsterdam. Het moest een grote feestzaal zijn omdat ik veel mensen uitgenodigd had. En het moest natuurlijk in de mooie stad Amsterdam zijn. Hier hebben mijn man en ik elkaar ontmoet dus dit is een bijzondere stad voor ons. Op mijn aanvraag voor een feestzaal kreeg ik veel reacties. Tot onze grote verbazing kregen we een offerte van een restaurant waar we vroeger heel veel gegeten hebben. Bij dit restaurant zit een grote feestzaal. Een perfecte locatie dus voor ons feest!

 

Het gezellige feest

Het was zo fijn dat op deze speciale dag alle vrienden en familie er waren. Iedereen was naar Amsterdam gekomen om deze bijzondere dag te vieren met ons. Vrienden van mijn zoon hebben een bandje. Mijn zoon heeft geregeld dat die de hele avond voor ons konden spelen. De zanger zong echt prachtig. Mijn dochter had voor de catering gezorgd. De hapjes waren echt ontzettend lekker. Ik heb echt een geweldige avond gehad. De volgende keer plaatst ik ook zeker weer een aanvraag op IetsDoenOfferte als ik iets moet organiseren.