Catering Amsterdam voor mijn 50e verjaardag

11-06-2015 14:47

Vorige maand ben ik 50 jaar geworden. Dit was natuurlijk een reden voor een feestje. Ik had een prachtige locatie gehuurd in Amsterdam en al mijn vrienden, familie en kennissen uitgenodigd voor dit leuke feestje. Voor het feest zocht ik een goede cateraar die de hele avond voor de hapjes kon zorgen. Ik had catering Amsterdam ingetypt op Google en kwam op de site van IetsDoenOfferte.nl. Hier kon ik een aanvraag plaatsen voor de catering voor mijn feest. In de aanvraag had ik gezet dat ik op zoek was naar een goede cateraar die kleine maar ontzettende lekkere hapjes kon serveren tijdens mijn feest. Op deze aanvraag heb ik drie reacties gekregen. Ik heb gekozen voor de cateraar die wat apartere hapjes kon maken. Zo werd mijn feest extra bijzonder.

 

Mijn 50e verjaardag

Mijn dochters hadden geregeld dat ik die middag helemaal mooi gemaakt werd. Ik mocht naar de kapper en de schoonheidsspecialsite. Ik voelde me net 25 zo mooi zag ik eruit. De avond was echt een top avond. Mijn  kleinkinderen  hadden dansjes ingestudeerd en mijn kinderen vertelde met een diavoorstelling allemaal mooie dingen over vroeger. Mijn zus van 60 kan echt ontzettend mooi zingen. Die ging als verrassing ook mijn lievelingsnummer zingen. Ik heb echt een super leuke verjaardag  gehad!