Babyshower Amsterdam voor onze lieve vriendin

11-06-2015 14:26

Binnenkort krijgt mijn lieve vriendin haar eerste kindje. Als verrassing wou ik voor haar een babyshower organiseren. Het thema was babyshower Amsterdam. Dit heb ik samen met nog een paar andere vriendinnen gedaan. Het was in onze vriendengroep de eerste keer dat iemand een kindje kreeg dus we hadden nog nooit een babyshower georganiseerd. Daarom had ik een aanvraag geplaatst op IetsDoenOfferte.nl voor een babyshower Amsterdam. Ik kreeg echt ontzettend veel reacties. Er zaten veel leuke dingen bij om te doen met de babyshower. Samen met mijn vriendinnen heb ik gekozen voor een gezellige High Tea in Amsterdam voor de babyshower.

 

De High Tea

De High Tea was echt ontzettend leuk, lekker en ontzettend gezellig. De hele tafel stond vol lekkere hapjes en allemaal soorten thee. Mijn vriendin wist niet dat we een babyshower hadden georganiseerd. Ik had gezegd dat we samen gingen lunchen. Toen we het restaurant in liepen zaten alle andere vriendinnen al aan de tafel. Ze schrok zich kapot. Een babyshower had ze helemaal niet verwacht. Mijn vriendin begon te huilen van blijdschap, zo leuk vond ze het! Iedereen had ook een klein cadeautje meegenomen voor de baby. Zo schattig al die babyspulletjes. Mijn vriendin heeft echt een hele leuk babyshower gehad!